Aktuality

Jirka Beránek – MIVARDI ČR – Nočka v dešti

22. 08. 19 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Věděl jsem, že o víkendu nebudu mít možnost jet na ryby. Jezdil jsem proto v týdnu mezi prací na jednu stojatou svazovku. Jeden den jsem se k vodě dostal až opravdu pozdě. Přijel jsem už skoro za tmy, navíc začalo dost pršel. Do půlnoci se záběr nepovedl. Ráno jsem rozespalý nerad vylézal z brolly, protože stále pršelo. Poslal jsem pruty zpět do vody. Jeden "pod nohy", druhý na vodu. Ještě na chvilku jsem se šel natáhnout a doufal jsem, že při balení nebude pršet. Cca 10 min před nastaveným budíkem mně vyrušil tón příposlechu. Naběhnul jsem do prsaček a spěchal k prutu.

Referát - Plavaná MMČR 2019 Ostrava /Odra – Dušan Bednařík – Team MIVARDI 1.místo

20. 08. 19 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

O víkendu 17. – 18. 8. proběhlo v Ostravě na řece Odře 23. Mezinárodní mistrovství ČR v LRU plavaná. Tato trať byla téměř pro všechny závodníky „velká neznámá“. Sice se zde v květnu tohoto roku konalo druhé kolo II. Ligy skupiny C, ale díky velice vysokému průtoku vody se zde chytaly sporadicky ryby u břehu, takže, jak bude vypadat situace o pár měsíců později, nikdo nevěděl. Již páteční trénink ukázal, že to nebude lehké. Dalo se chytat na děličku, na odhoz, boloňku a nebo chytat oukleje na krátké i delší biče, takže se dalo využít téměř všech technik plavané a rozhodnout se, která bude správná, nebylo vůbec jednoduché. Naše družstvo, již v tradičním složení Miroslav Melcher, Dušan Bednařík, Zbigniew Milewski a Kacper Gorecki se rozhodlo vyzkoušet při tréninku dvě možnosti, a to lov na odhoz, lov na děličku a použít čtyři různé druhy a konzistence krmení.

Sáďa a Pája v akci a 20+

Kapr 20+ z vody soukromé. Chycen na vodě, Jezero Vrbenský. Nástraha Boilies Rapid Easy Catch Ananas+N.BA. 20 mm+ Rapid PopUp Reflex Pineapple+N.BA. 14 mm. Místo jsme masivně krmili spařenou řepkou a Boiliesem Rapid Easy Catch Ananas+N.BA. 20 mm a Boiliesem Champion Platinum B17 a Sea 20 mm.

Osobák na svazu – Ondřej Rattay – Junior MIVARDI team

15. 08. 19 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Ahoj všichni rybáří moje první víkendová akce byla na mojí oblíbenou svazovou vodu. Když jsem přijel tak jsem si místo rozkrmil peletami Easy Catch. Poté jsem poslal montáže do krmného místa. První ryba přichází v 22:40 a jedná se o krasného šupináče s vahou 9kg. Ve 4:00 pruty posílam zpět. Když jsem si šel po obědě zdřímnout tak mě probouzí krásná jízda a kapr po záseku nevypadá vůbec špatně, kapr mi zajel do trávý a tak si boj s kaprem prodlužuji o pár minut. když mám kapra na podložce tak nevypadá vůbec špatně krásných 81cm a 11,5 kg. Kapra pouštím a montáže posílám zpět, kapr zobl vyzutého tontu s pop up Devil squid. Do večera jsem neudělal záběr. Ráno balím a odjíždím domů. přeji vám krásné chvíle u vody ZA MIVARDI PROMO TEAM ONDŘEJ "RAŤAS" RATTAY

Dnes velké naskladnění!

08. 08. 19 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Seznam k dnešnímu velkému naskladnění v příloze!

Martin Pohůněk - MIVARDI CZ - Krásný šupináč 23,5kg

07. 08. 19 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Krásný úlovek na klubové vodě Hejlov se podařil ulovit Martinu Pohůňkovi, novému členovi našeho Promo týmu CZ! Gratulujeme! Více informací v samostatném článku! Team MIVARDI

RODPOD PROFESIONAL - již brzy skladem!

05. 08. 19 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Stabilní stojan s kompaktními transportními rozměry a dokonalou stabilitou. Samozřejmostí jsou čtyři teleskopické nohy, nastavitelná délka stojanu i výškově nastavitelné sloupky hrazd. Rozložení i složení stojanu je mimořádně snadé i a rychlé. Většina částí se po povolení pouze sklopí. Stojan je dodáván s praktickým přepravním tubusem.

Pavel MAKAL - aktuálně 25+ !

01. 08. 19 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Krásný úlovek pro člena PROMO týmu CZ! Gratulujeme!

NATURAL CONCEPT - NOVÁ GENERACE BOILIES MIVARDI

30. 07. 19 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

O čem to je? A proč se našemu týmu tak daří od prvních testů? Zde je odpověď: Boilies Rapid Natural Concept je vyrobeno pomocí nové výrobní technologie a zařízení, které patří mezi absolutní špičku v Evropě. Umožňuje nám sériově vyrábět boilies se stejnými parametry, strukturou a fungováním, jaké získáte při domácí ruční výrobě. Nová produkce není omezena hrubostí komponent a dovoluje i přidání opravdového ovoce, jater a dalších čerstvých surovin. Samozřejmostí je používání čerstvých vajec ve všech vyráběných řadách boilies. Konzervace a stabilizace je postavena v maximální míře na přírodních látkách a nezpůsobuje změnu aroma ani chuti kuliček.