29+ !!! MIVARDI ČR - Kablásek Tomáš !!!

16. 10. 18

Nádherný úlovek z české soukromé vody! Splněný sen. Když mi volal kamarád, jestli bych se s ním nevydal na jednu zahraniční výpravu neváhal jsem ani minutu a samozřejmě jsem mu návrh odkýval. Jenže bohužel jsem nakonec nemohl ze zdravotních důvodů jet. Netrvalo ale dlouho a naskytla se další nabídka.

Sice ne do zahraničí, ale na jedno nádherné jezero s krásně cistou a průhlednou vodou a krásnou přírodou okolo. Tentokrát to vyšlo a razím za Radimem. Na skoro týdenní výpravu sice o den později, než jsem mel v planu, ale jsem tu. Konečně. Při příjezdu k vodě jsem byl okouzlen a ohromen. Věděl jsem, že tu bude nádherně, ale až tak? No prostě paráda. Radim vaří kávu a vykládáme si co a jak tu chodí.

Nikdy jsem zde nelovil, takže jsem rád za každé slovo a navíc o této krásné vodě. Když jsem začal vybalovat všechny věci a chystat člun tak, jsem pozoroval i nádherné kapry na hladině.

Prostě krása, toto každý kaprař musí milovat, když se před ním ukazují kapři. Jelikož mám závodní nemoc, hned jsem začal přemýšlet nad zig-rigem. Ale ne, jsem přeci na dovolené a nebudu blbnout a magořit. Chystám si tedy udice na klasicky standartní lov na boilie. Místo jsem si našel zhruba 40m od břehu s hloubkou 9,3metru. Co víc si přát. Žádné daleké nahazování, žádná dřina. To mi vyhovuje. Jelikož budu chytat na místě, kde nejsou žádné vázky, překážky ani hrany, chystám si větší množství krmeni.

Které není možné na místo dopravit kobrou a spombem budu jezdit krmit ze člunu ráno a večer. Velké dávky. A to z důvodu, abych tam nejezdil každou chvíli a nechal místo v klidu. Každé ráno a každý večer dostanou kapřici zhruba 15kg boilie v průměru 18mm a 15kg pelet v průměru 4mm. Někdo si může říkat, že to je tak pro cejny. Ale vše má svůj důvod. První noc nemám ani záběr, ale neodrazuje mě to od mé taktiky a pokračuji v ní nadále.

Již druhý den je to lepší a dostávám na podložku několik kaprů od 17ti do 19ti kg. Je to sice nádhera, ale kvůli těmto jsme sem nepřijeli. V noci přichází první kapr nad 20kg, paráda! Konecně je tam dváca. Po zvážení a odečteni saku má lehce pres 20kg. Radost přetrvává až do dalšího odpoledního dne, kdy mi přichází ten správný záběr a já zdolávám kapra o váze pres neuvěřitelných 29kg to je proste luxus.

Celý štěstím bez sebe ale neotálím a vše je nachystané zpět na svém místě a můžeme čekat na dalšího místního mohykána. Vždy v noci mi pravidelně chodí 2 záběry, podle kterých by se dali řídit snad i hodinky. A jeden z nich mi dělá zase ohromnou radost. Paráda, další kapr s váhou pres 23kg na to už není, co říct jsem proste spokojen. Ve čtvrtek večer dostavám ale telefonát, ze bohužel musím pracovně odjet a v patek výpravu ukončit.

I když nerad, ale bohužel v pátek kolem oběda odjíždím a předčasně opouštím kolegu. Na jednu stranu naštvaný, že končím a na druhou stranu nesmírně šťastný a spokojený, co se mi podařilo ulovit za krásné ryby. Celkem zhruba 20kapru od 17ti kilogramů výše a z toho 3 nad 20kg. Pro mě osobně to bylo neuvěřitelné. Tímto bych chtěl poděkovat kolegovi Radimovi za krásně strávených pár dní a všem co mě podporují.

Za tým Mivardi Kablásek Tomáš

Chcete komentovat tento článek?