Aktuality

OMICRON a Lithiové baterie M-Cell opět skladem!

30. 11. 20 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Populární výrobky, které jsou opět skladem dle seznamu! Robustní velkokapacitní naviják vhodný pro lov na velké vzdálenosti z odhozu nebo z vyvážky. Představuje ideální volbu pro všechny kapraře, kteří hledají velký, nadstandardně vybavený, kvalitní a spolehlivý naviják v nižší cenové kategorii. Tuhé a pevné tělo z grafitové slitiny je osazeno masivním šnekovým převodem a devíti zapouzdřenými nerezovými ložisky. Rozměrné cívky zajišťují velký návin na otáčku (více než 1m). Excentrická úchytka kličky zajišťuje mimořádně stabilní a pohodlný úchop. K navijáku jsou dostupné náhradní cívky ve třech různých kapacitách od mělké až po hlubokou.

Finální doprodej produktu - Taška Professional se stolkem za 990,- z původních 1990,-

27. 11. 20 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

SLEVA 50% - Udělejte i Vy radost svým blízkým třeba právě na Vánoce a využijte tuto speciální nabídku třeba právě pro Vánoční nákup! Neskutečně multifunkční a speciálně vyztužená taška s vnitřní přepážkou! Výrazně prostorné vnější kapsy. Silný a pohodlný popruh umožňuje pohodlné nošení v ruce stejně jako nošení přes rameno. Součástí tašky je výklopný stolek s jednoduchou a spolehlivou aretací, který umožňuje odložení drobného příslušenství nezávisle na otevřeném nebo zavřeném víku tašky. Pod víkem se nacházejí síťované kapsy na rybářské pomůcky.

Naskladnění produktů MIVARDI v tomto týdnu!

26. 11. 20 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Do našeho skladu dorazily nové položky, které jsou skladem od dnešního dne! Seznam dostupných položek je uveden v přiložené tabulce. Skládací vědro Premium: Praktické, lehké a snadno přenosné skládací vědro na vodu. Je vybavené jedním uchem a pevnou šňůrkou, která umožňuje prázdné vědro vhodit do vody a následně jej naplněné vytáhnout.

Právě skladem – nové naskladnění dle seznamu!

25. 11. 20 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Do našeho skladu dorazily nové položky, které jsou skladem od dnešního dne! Seznam dostupných položek je uveden v přiložené tabulce. SWING ARM No. 130 : Základní model signalizátoru záběru s pevným ramenem a posuvným závažím. Je vybaven adaptérem na chemické světélko a spolehlivým zámkem na uvolnění vlasce při záseku.

Od pondělí 23.11. uzavření výdejního okýnka prodejna MOHELNICE!

20. 11. 20 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Dobrý den, z technických důvodu uzavíráme od pondělí 23.11. výdejní okýnko - prodejna MOHELNICE! Speciální maloobchodní provozovny Praha a Mohelnice zůstávají po dobu nařízení vlády uzavřeny! O znovuotevření výdejního okénka vás budeme informovat. Vaše MIVARDI

Novinky 2021 se představují na FB MIVARDI !

18. 11. 20 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Novinky 2021, které jsme připravili pro Vás se představují na facebookové stránce MIVARDI a na FB stránkách našich zahraničních týmů. Novinky jistě udělají radost Vám, našim věrným fanouškům. Těšíme se, až je uvidíte v kompletním provedení.

Konec letních prázdnin – Ondra Pokorný – MIVARDI CZ

14. 11. 20 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Konec letních prázdnin je tu a já se rozhodl vyrazit na pár dni k řece. Místo si vybírám takové na, které se špatně dostává a vím, že tam nikdo nebude sedět. Abych si zvýšil šanci na rybu jedu si dvakrát předkrmit lovné místo. V neděli odpoledne vše balím a vyrážím. Ihned po příjezdu namáčím dvě kila boilie. Do večera se mi daří udělat dvě ryby, ale jen okolo 6kg. Druhý den, hlásí občasné přeháňky a vítr. Po menším dešti dostávám razantní jízdu. Cíl byl jasný chytit větší rybu a také se povedlo. Nechal se zlákat na jednu kuličku Sea. Následující ráno to začalo pěkně jezdit, ale to až příště. Za Mivardi tým Ondra Pokorný

Lov na řece - Jan Prchlík - MIVARDI CZ

11. 11. 20 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (1)

Opět jsem vyrazil kaprovat k řece. Průtok byl lehce nad normálem a bylo třeba uzpůsobit rozmístění prutů. I když jsem nebyl zcela spokojený, že oba pruty budu muset chytat kousek od břehu, nebylo zbytí. Měl jsem k lovu dva dny a první večer jsem tedy vsadil na příbřežní partie. Oba pruty jsem osadil dvěma kuličkami B17 a ke každému přihodil pár hrstí boilie. Ještě první večer jsem bodoval jedním šupíkem.

Candátová bomba Michala Novotného !!!

10. 11. 20 | Kategorie: Aktuality | Počet komentářů (0)

Letošní dravcová zahájená pro mě byla po několika letech dá se říci zlomová. Poslední roky jsem našim predátorům nevěnoval tolik času a pozornosti jako dříve, ale to se mělo změnit. Oprášil jsem vláčecí vercajk a u vody zažíval pocity jako kdysi. Nikdy bych nevěřil, že se dokážu zase tak "kousnout" a proházet několik desítek hodin, byť bez jediného záběru. To napětí, které kolovalo celým mým tělem se nedá popsat, ale musí se prostě zažít. Během pár týdnů jsem prožil jak výhry, tak velké prohry.