Články

Deni Šafářová – MIVARDI CZ – Jarní výprava – 1. část

18. 06. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Zdravím všechny rybáře ! Konečně nadešel i můj čas a já se dostala k vodě na více jak jeden den. Jelikož je to s mým časem, díky mému dalšímu koníčku, velice na štíru, vycházky k vodě musím plánovat opravdu dopředu. Sezónu se psy jsem zahájila prvním závodem a hned z něj jsem zamířila k vodě, kterou velmi dobře znám a která mi již vydala pár svých pokladů. Týden byl přede mnou, a jelikož jsem si jej užila a navíc i dobře zachytala, rozhodla jsem se ryby prezentovat na pokračování, protože si to pár z nich opravdu zaslouží.

Tomáš Skála - MIVARDI CZ - Double jak se patří!!!

17. 06. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Zdravím všechny od vody, moje tempo docházek k vodě než aby opadávalo se spíše stupňuje a další z řady před pracovních vycházek skončila na výbornou. Během sedmi hodinového lovu jsem docílil tentokráte tří záběrů, jedna ryba měla zhruba okolo 7 kg a pouštěl jsem ji hned z podběráku. Další už ovšem stál za to, na konci montáže byl šupík s váhou 13,5 kg dal jsem rybu do vážících nosítek a do vody a chystal rychle focení. Během přípravy a nastavování fotoaparátu se rozjel i prut druhý a po nádherném souboji kde moje Géčko dostalo pěkně zabrat jsem zdolal dalšího krásného šupináče s váhou 16,5 kg. Sám tomu ještě nemůžu ani uvěřit. Všechny tři záběry jsem docílil na boilie B17 které mě letos zatím naprosto dominuje a ryby po něm doslova šílí.

Dominik Vrba - MIVARDI CZ – začátek u Mivardi

14. 06. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Jaro už začalo, slunce vyšlo na oblohu rozehnalo mraky. Teploměr ukazuje 20 stupňů nad nulou. To je ten správný čas vyrazit k vodě. S kolegou jsme tedy vyrazili a zvolili jsme vodu, kterou oba známe a několikrát se nám podařilo zde vytáhnout pár pěkných kapříků. Sice ne moc velkých, ale za to zdravých a zdatných. Když jsme dorazili na místo nebylo lehké určit, kde by se ryby mohli nacházet. Voda byla kalná a silný vítr rozvířil hladinu, tak že se nedalo poznat, jestli se ryby ukáží nebo ne. Rozhodli jsme se, že půjdeme na “blind”. Usedli jsme na místo a po pár minutách se ukázalo, že by ryby mohli být aktivní, ale to uhaslo po pár menších kapříků a karásků.

Martin Trnka – Junior MIVARDI CZ - Přesnočka

13. 06. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Ahoj, pří prvním dubnovém víkendu jsem se rozhodl, že pojedu s kamarádem na jednu noc na naši oblíbenou svazovou pískovnu. Místo jsme si předkrmili den do předu. Na zákrm jsme zvolili boilies Ananas N.B.A zalité v Aminoliquidu B17. Den po zákrmu přijíždíme kolem oběda na místo. Nahodili jsme pruty do rozkrmeného místa a čekali na záběr. Dvě hodiny po náhozu se mi rozjíždí pravý prut na kterém jsem měl boilies B17 s ananasovou pop up. Po krátkém souboji kapr končí v podběráku, jednalo se o menšího kapra. Kapra pouštím zpět a prut opět nahazuji. Půl hodinky potom se mi hlásí záběr na levý prut na kterém jsem měl boilies Vyzutý Tonda s pop up Devil Squid. Podle tahu se jedná o větší rybu. Po desetiminutovém souboji jsem kapra zdolal.

Březňáček – MIVARDI CZ – Jan Prchlík díl.I.

12. 06. 19 | Kategorie: Praxe | Počet komentářů (0)

Vyšlo v časpise Magazín Kapr Průběh zimy má u každého jiný průběh. Někdo se raduje, holduje li zimním sportům, jiný odpočívá, další si to nepřipouští, ale já zpravidla dumám nad věcmi, které podniknu následující rybářskou sezonu a v hlavě si přemítám ty minulé. Letošek nebyl jiný a já chodil doma jako tygr v kleci, který už chce stůj co stůj ven. Ven k vodě tam, kde je mi fajn a kde se mnohdy plní sny. Můžete možná namítnout, že z vašeho pohledu si plnit sny v podobě trofejní ryby může být pro život žalostně málo. Ty co mě však znají hlouběji, ví naprosto přesně, o čem jsem v prvních pár větách psal. Mnohdy se i já sám nad sebou pozastavím a zapřemýšlím, jestli to co dělám, dává nějakou logiku, či už to nezavání zdravotním hazardem. Pokaždé se však dostanu k té samé odpovědi. Ne.

David Lužný – Mivardi CZ – Zahájení sezony...

10. 06. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Zdravím všechny rybáře a příznivce značky Mivardi! Koncem března jsem se konečně dostal k tomu, abych i já vyrazil na pár hodin k vodě. Potřeboval jsem to už jako sůl, abstinenční příznaky u mne propukaly už od konce zimy, asi jako u většiny „ tichých bláznů“, ale pracovní a jiné povinnosti zahájení sezony neustále oddalovaly. Místo k lovu jsem si zvolil u ostrova ve vzdálenosti, kam jsem bez problémů dohodil a dalo se zde předpokládat, že tady se ryby budou zdržovat.

Labská sauna – Josef Petráš – MIVARDI ČR díl2.

05. 06. 19 | Kategorie: Praxe | Počet komentářů (0)

Pokračování článku z 29.5.2019: Jak se říká, kdo si počká, ten se dočká a já se dočkal těsně před půlnocí prvního dne u vody a hned pěkná ryba, šupináč o váze 11,5kg. Paráda!! Tento kapr mě utvrdil v tom, že mé myšlenky se ubíraly správným směrem a má taktika silnějšího krmení funguje. Doufal jsem, že tento záběr, který přišel rychleji, než jsem čekal, nebude záběrem posledním. Místo jsem opět prohodil tentokrát již menší dávkou krmení. Nakonec se postupem času ukázalo, že jsem se vydal správnou cestou.

MIVARDI AUSTRIA – DANIEL – První víkendovka!

04. 06. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Parádní počasí a tak jsem vyjel na jedno krásné lesní jezero hned po práci! Ihned jsem markerem prozkoumal dno a vytipoval místa! Všechna zajímavá místa byla ve vzdálenosti 130-140m. Takže jsem rychle vyrazil na člun a zavezl pruty. Mivardi boilies s plnou důvěrou! Z počátku jsem krmil jen velmi málo, ale ryby byly velmi aktivní! První dva cejni, mě náladu nezveli, ale potom přišel lov jako z pohádky a vše vyvrcholilo krásným kaprem 21,70!

Parádní zpráva od našeho zákazníka – Zdeněk Toman!

03. 06. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Zdar Mivarďáci, Vyrazili jsme na letošní první dvoudenní výpravu na 50ha pískovnu a celkem se zadařilo. Počasí bylo až moc slunečné a úplné bezvětří, takže přes den se nepovedlo udělat záběr. Hodně kaprů projevilo svou aktivitu u ostrova kam jsem se rozhod zavážet své pruty. První večer a brzké ráno přineslo 2 kapry o váze 6,5kg a 12,5kg menší přišel na samotnou 18mm kuličku sea a ten větší neodolal samotné Dumbells reflex Ananas. Druhý den jsem si teda řek že místo asi špatně zvoleno nebylo tudíš jsem znovu plošně rozkrmil kukuřicí a řepkou. Na menší plochu jsem dokrmil peletama a boiliem. Přes den bylo úplně stejné počasí jako den předtím a já se rozhod pro změnu.