Články

Jan Zadina – MIVARDI CZ – Natural Concept

22. 08. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Mám za sebou první akci u vody s boilie ve verzi Natural Concept Sea, a můžu říct že od prvné chvíle co jsem rozdělal pytlík jsem ohromen. Navštívil jsem na 12hodin mou oblíbenou pískovnu kde se mi dařilo i loni. Montáže jsem nahodil do hloubky okolo 8 metrů a rozházel jsem do prostoru okolo nich kilo 24 mm koulí Sea. Za dopoledne jsem udělal 6 záběrů ale byli to ryby do pěti kil kterých je tu veliké množství. Pak se hlásič ozval až kolem páte odpoledne a byl z toho tenhle krásný tmavý šupináč který si vzal jednu 20mm kuličku se 14mm plovkou Devil Squid. Těším se na další vycházky s touto novou generací boilie. Všem přeji krásně strávené dny u vody. Za MIVARDI CZ Jan Zadina.

Lukáš Smetana - MIVARDI CZ - Víkend plných přepisů

21. 08. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Koncem května jsme s parťákem Pavlem vrazili na krásnou soukromou 7ha velkou nádrž. Počasí nás napínalo do poslední chvilky. Hlavou se nám honila myšlenka - ,, bylo hnusně, kapři by se ještě nemuseli třít, nebo je pozdě a už si užívají?“ Po příjezdu a rozbalení všeho potřebného jsme vyrazili člunem na průzkum vody. Před námi jsme nic moc zajímavého nenašli, dno hned padalo do cca 5metrů. Asi 50 m od břehu jsme našli nějakou nerovnost , a tam jsme položili bójku.Řádně zakrmili řepkou , pšenkou a mixem Pelet Rapid Classic Halibut + Pelet Rapid Classic Red Halibut+Vnadící boilies Rapid - Multi mix vše bylo řádně zalito Aminoliquidem.

Jaroslav Tošner - MIVARDI CZ - Nová místa!

20. 08. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Ahoj kamarádi začátkem jara jsem hodně testoval nové místa Vyhlídl jsem si místo kde bylo poměrně velká aktivita ryb a bylo značně vidět že je tam mělčina neváhal jsem a nakrmil jsem kilem bolie B17. Druhý den ráno, jak jinak než na kole jsem se vydal na místo na jeden prut volím klasický návazce ze Stripshield šňůrky 25lb osazenou háčkem CS vel 8 a rovnátkem vel L na návazce dávám samotnou kuličku B17 a na druhý prut připravuji úplně stejný návazec, na kterým dávám 1 kuličku sea 18mm v podání Hard balls. Jeden prut nahazuji přímo na mělčinu a druhý prut před mělčinu do trochu větší hloubky.

Bobrman - MIVARDI - poslední chladné dny s RAPID NATURAL CONCEPT

19. 08. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Jaro bylo letos jiné, možná nezvykle dlouho prodloužené, ale to je pro mě ideál. Bezvadný startovní pozice pro NATURAL CONCEPT RAPID - SEA. Ještě první vycházky s pruty G50 MK2 a to ve dvou provedeních, jak ,,korkáče" tak ,,klasiky" ve třech librách. Tato vycházka byla specifická, déšť v podstatě od příjezdu, do odjezdu. Jen pár desítek minut během dne, kdy nepršelo. Ale přišla krásná ryba v době, kdy už jsem balil. Den poté již začalo léto:-). Letos v TOP 3! Přeji Vám úspěšný lov s boilies RAPID v novém provedení! Bobrman

Milan Vozaf - MIVARDI.CZ - DYJE 7 vs. B17

15. 08. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Ahoj všem, moje další vycházka směřovala tentokrát na pálavské jezera. Jelikož hlásili na víkend teploty kolem 20 stupňů, tak jsem zvolil mělčí část jezera směrem k přítoku. Sebou jsem si vzal jen dvě příchutě boillis Devil sqvid a B17. Po příjezdu na místo jsem si hned před krmil jedno místo, kousek od břehu cca 60 m kuličkovými peletami 24 mm Devil sqvid. Druhý prut jsem vyvážel, pomocí zakrmovací lodičky na vzdálenost 150 m. Za můj krátký pobyt u vody se mi podařilo udělat 9 záběrů a s toho zdolat 6 nádherných ještě nevytřeních jikrnaček. Jako nástraha mi nejvíc fungovala B17 24mm s pop up megic Fruit. Na Devil sqvid jsem mněl bohužel jenom jeden záběr ale od krásně kulatého lysce. Ještě za zmínku stojí krásné double, který se nám povedl s parťakem Kubou, který za mnou dorazil jen přes noc. Asi 10 min po té co jsem zavezl Kubovi prut , dostává krásnou jízdu a na konci ještě hezčí šupik. Během foceni dostávám záběr já a je s toho nádherné kulaté Lyson a double. Přeji vám krásné chvíle u vody Milan Vozaf.

Pauza se občas vyplácí – Ondřej Pokorný – MIVARDI CZ

14. 08. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Po delší pauze jsem se zas a znovu vydal na oblíbenou řeku Labe a společnost mi opět dělal Natural Concept Sea ve velikosti 24mm. Toto boilie se mi při minulé akce velmi vyplatilo, takže jsem na něj vsadil i tentokrát. Během pár minut, kdy jsem dorazil k vodě, obě montáže letěly podél břehu za leknínové pole. Ke každému prutu jsem přihodil tři velké hrsti boilie a při čekání na záběr jsem si stihl rozložit židličku a dodělat šálek kávy. Přesně v půl 11 večer přišla jízda na prut, kde byla nastražená jedna kulička Sea. Po zvážení se ukázalo, že ryba má krásných 12,6kg. Další labský krasavec. Nové kuličky opravdu jedou! Opět se ozvu až něco přijde. Mějte se hezky. Za Mivardi tým Ondra Pokorný

Jan Uličný – MIVARDI CZ – NATURAL CONCEPT

13. 08. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

V 16:00 rozbaluji balík od kurýra, Natural Concept Crazy liver. V 17:00 nahazuji 20mm kuličku, po necelých dvou hodinách lovu to rozjíždí krásnej svazák. Inovovaná výroba mě mile překvapila a jsem nadšený. Opravdu přírodní !!! Řada Champion Platinum umí také udělat záběr na rychlý lov ! Za Mivardi Promo tým Hanys !

Jiří Tunka – NATURAL CONCEPT – EASY CATCH

12. 08. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Po pěti pracovních dnech se vracím na svazovou vodu na které jsem strávil už několik víkendů ale bez větších úspěchů . Po deštivých dnech se počasí umoudřilo, vykouklo sluníčko a já doufal že ryby konečně začnou spolupracovat . Proto jsem zvolil předem vytipovaný místo na protějším břehu u rákosí v hloubce asi 60cm kde tvrdé dno přechází pomalu v jemné bahýnko až do hloubky 1m. Zde jsem zakrmil dvě místa ,jedno asi dvěma kily boili z řady Rapid Easy Catch Ananas + NBA Natural Concept 18mm,který se mi konečně dostal do rukou a druhé místo mým nejoblíbenějším boili z řady Rapid Platinum Vyzutý Tonda 24mm. K oběma místům jsem přihodil pelety Easy Catch 12mm které používám místo kukuřice smíchané s řepkou .V pátek bohužel záběr nepřišel. V sobotu ráno se jako první ozval Toník a do podběráku se podíval kapřík 5 kg. Pak přišla řada na Ananas a to už jsem se celé odpoledne nezastavil…Natural Concept Ananas začal fungovat a na břehu skončilo několik menších kapříků.

Pavel Bobrman Vohralík – MIVARDI CZ - Ryba mého života díl.II.

11. 08. 19 | Kategorie: Praxe | Počet komentářů (0)

Pavel Bobrman Vohralík – MIVARDI CZ - Ryba mého života díl.II. Roky ubíhají a ryba se konečně chytá, ti co ji znají už vědí. Dostane po mě ,,interní“ jméno, VOHRALÍK u kluků co zde loví. A já ji stále chci chytit znovu, ale osud mě ji ne a ne dát. Nekoukám na termín, počasí, roční období. Ryba stále roste a přibírá, ale i padá na váze!!! Projde si i svoji krizi. Na podzim 2014 je do revíru nasazeno větší množství menších kaprů. A její váha v létě 2015 je pouhých 22,5kg, to ji chytne opět kamarád Luďa Černý. Poté i 21,5kg co mi hlásí kluci, jež na revír dojíždějí pravidelně. Už si říkám, že je to její konec, jde dolů. Z revíru také zmizí pár větších ryb a nějaký čas o ní nemám zprávu. Já chytím za tu dobu neskutečný počet krásných ryb, ale ne jen tu jednu, ale už zase se občas chytí. Má ale své vzlety a propady váhy dle období, tak v tom jsme na tom podobně, taky někdy do plavek shodím, při jeho mohutnosti to tak prostě je, ale teď se mu znovu začalo dařit.