Články

Vaky na boilies New Dynasty - velikost XL, L, M - NOVINKA 2020

09. 07. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Fotoseriál Lukáše Nedělky i s popisem rozměrů! Tento vak je určen všem rybářům pro udržení nástrah v suchu a s dokonalým přístupem vzduchu během výprav nebo pro pomalé dosoušení vašeho boilies do maximální tvrdosti. Vyztužené části udržují dokonalý tvar této síťky, která je vyrobena z velice kvalitní pogumované síťoviny, která odolává vodě i veškerým pachům a je velice dobře omyvatelná. Kvalitní zipy a pečlivě zpracované úchopy pro transport slibují dlouhou životnost a spokojenost při našich výpravách. Rozměry vaku velikosti XL jsou 40 x 28 x 25cm s obsahem 22L - L jsou 30 x 20 x 20cm s obsahem 12L - M jsou 28 x 20 x 10cm s obsahem 5L.

Michal Strnad – Mivardi CZ - léto

07. 07. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Podnikáme s kolegou přesnočku na písák. Vzali jsme si sebou jen lehátko, pač spaní pod širákem a pozorovat hvězdy máme nejraději. Byla to pro nás nová výzva, ani jeden z nás tam nikdy nechytal, a o to s větším nadšením jsme tam jeli. Pár dní předem získáváme alespoň pár informací o revíru. Byl jsem mile překvapen, že jsou lidi, co se ještě v dnešní době dokáží podělit o takové informace a nejsou děsně tajný.

David Mach – MIVARDI CZ – Přelidněné Labe

01. 07. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

V pátek už nejdu do školy a vyrážím s kamarádem na třídenní Labskou výpravu. Počasí nevypadá moc slibně, ale už je pozdě něco měnit. Okolo 7 hodiny ranní přijíždíme k prázdné řece a nálada je skvělá. Okolo 10 hodiny už se místa kolem nás plní a odpoledne už je narváno k prasknutí. Máme chuť to zabalit, ale zůstáváme. První noc vypadala slibně, chytil jsem dva kapry! To nám náladu zvedlo. To se bohužel neopakovalo a já následující dvě rána vytáhl B17 skoro nedotčenou. Trošku zklamaní odjíždíme, ale určitě se ještě vrátíme! Škoda, že míst, na která se dá utéct před lidmi, je už pomálu.

Lukáš Nedělka – Mivardi ČR – Krátké výpravy

26. 06. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Podzim je tu a mé výpravy se zkrátili na minimum. Den maximálně dva dny u vody chci vždy zúročit a tak sázím na jistotu. Bolilie Sea a bílá pop up Crazy Liver je pro mě vždy podzimní top nástraha. Tentokrát tomu nebylo jinak a po zavezení svých prutů, kde jsem vždy dokrmil k montáži jen dvě hrsti boiliesu se večer rozjíždí jeden z prutů a na jeho konci parádní šupináč, který neodolal této nástraze. Vše fungovalo jak, mělo a má výprava dopadla na jedničku. Všem rybářům přeji úspěšný lov. Luky

Mise velký Kapr z Vltavské kaskády – Jan Hubka – MIVARDI

20. 06. 20 | Kategorie: Praxe | Počet komentářů (0)

Jen co mi to pracovní nasazení umožnilo, rozhodl jsem se pokusit zrealizovat, splnit další z mých jich dříve vytyčených cílů. Bylo jím ulovení mého prvního velkého kapra na Vltavské kaskádě, kterou jsem historicky nikdy, co se lovu kaprů týče nenavštěvoval, i když zde v posledních letech trávím spustu volného času. Prostě to ve mě muselo uzrát a to se stalo… Vhodnou oblast pro toto období jsem vybíral na Google mapách. Samotné místo k lovu, jsem si našel až při bližším prozkoumání pro mě naprosto neznámé oblasti z lodě rumann boat, kterou jsem se po této velké ploše přepravoval.

Signalizátor M1300 Wireless - nové foto - Bobrman

16. 06. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Plně vybavené bezdrátové hlásiče s funkcí testování dosahu. Nabízejí regulaci hlasitosti, citlivosti a tónu, včetně úplného ztišení hlásiče. Poziční dioda je ovládána manuálně. Přijímač umožňuje nastavení hlasitosti i tónu. Po přidání dalšího hlásiče do sady přijímač správně rozpozná a přiřadí barvu LED diody.

Transportní vozík Premium - NOVINKA 2020 – Jan Zadina

15. 06. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Tento nový model vozíku zaujme určítě spoustu lidí díky své ceně, malím transportním rozměrům a velice rychlému složení (cca 1 minuta). Vozík se skládá z rámu, nápravy s koly a rukojeti. Konstrukce vozíku má na levé i právé straně panty, díky kterým vozík složíte, a nemusíte konstrukci nijak složitě rozebírat. Dále má po obvodu očka, za které se dají uchytit popruhy při přepravě věcí. Na přední části je čelo které se dá samozřejmně sklopit a ještě vysunout o cca 20 cm, tudíš si ještě zvětšíte ložnou plochu která i tak je dost veliká na kompletní rybářskou výbavu.

Týna Kosová – MIVARDI CZ – Chytání pod břehem

10. 06. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Rozhodla jsem se vyjet na krátkou vycházku na ryby. Především jsem chtěla na chvíli vypustit z pracovního shonu, ale také jsem chtěla strávit chvilku volného času se svým manželem. Ten se již nějaký ten den věnuje jednomu místu na řece. Oba končíme dřív v práci, abychom byli u vody co nejdříve. Po příjezdu na nic nečekáme a pruty letí do vody. Tom nahazuje oba pruty dál od břehu a já oba pruty umístila blíže břehu tzv. pod nohy. Díky rychle se svažujícímu břehu, leží montáže cca v třímetrové hloubce, kde se dno již rovná.

Lukáš Nedělka – Mivardi ČR – Síla pelet

04. 06. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Zná to jistě každý rybář. Sedíte u vody a ne a ne donutit rybu k záběru. Vymýšlíte různou strategii a snažíte se vymyslet něco, čím přelstít kapry k aktivitě, aby se zajímali o vaší nástrahu. Kolikrát kombinujeme jen kuličky boilie a často zapomínáme chytat na samotné pelety. Někdy je tato nástraha záchranou celé naší výpravy a u mě tomu nebylo jinak. Po dvou dnech, kdy jsem se nemohl dopracovat k záběru, jsem nastražil na jeden prut Swet Corn pelety a lehce těmito pelatami zakrmil a vyplatilo se. Již hodinu po zakrmení došel krásný kapr. Pelety by neměly chybět v našem vybavení a chytání na ně se vyplatí. Hezké úlovky Luky