Články

Andreas Andoniu - MIVARDI ČR - Na skok u dravců

30. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Jelikož jsem primárně zaměřen na lov kaprů, přívlači jsem se v posledních letech věnoval pouze minimálně. Od minulého roku jsem však v této rybářské technice lovu našel veliké zalíbení. Po zakoupení několika prutů, navijáků, gum, tašek a woblerů jsem byl konečně podle svých představ, připraven, a mohl se tak věnovat dravcům. Během pár návštěv oblíbených revírů jsem zjistil, že přívlač skýtá opravdu mnoho krásných věcí, ale není tak jednoduché ji ovládnout. Nestačí totiž jen něco navázat a házet do vody, jde o to vědět co, jakou barvu, jakou velikost nástrahy, popřípadě i jak těžkou hlavičku použít v dané situaci. Po zhruba roce a půl aktivního chytání jsem si tuto metodu postupně osvojoval a bylo to vidět i na úlovcích, kterých jsem v poslední době dosahoval.

Lukáš Nedělka – Mivardi ČR - Na slepém rameni.

29. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Ahoj rybáři, vydal jsem se s parťákem prozkoumat slepé rameno řeky Labe a tři dny lovu před námi. Potopené stromy na protější straně jasně naznačovaly, kam budou směřovat mé montáže. Mix kuliček boilie Ananas a Cherry jsem nastřílel co nejvíce k potopeným stromům. Montáže umisťoval cca dva metry od stromu a pod háček dvě kuličky ananasu nebo cherry. Musím říct, že o záběry nebyla nouze a za tři dny se mi podařilo ulovit vice jak 20 kaprů všech velikostí. Ty nejhezčí jsem zkrášlil fotografií. Všem přeji úspěšné výpravy Luky.

Míša Nedělková – Mivardi ČR - Magic Fruit

28. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Mé letošní krátkodobé vycházky si nemůžu vynachválit. Tentokrát jsme opět vyrazili k vodě, kam jsme si den před tím zašli na procházku a obhlídnout terén. S sebou mix kuliček Natural Concept Sea, B17 a játra, které jsme měli smíchané dohromady a po obhlídce revíru jsme si nenápadně zakrmili cca 2 kila kuliček na námi vybrané místo a druhý den ráno vyjíždíme. Na našem místě nikdo nesedí, a tak po chvilce už nahazujeme naše pruty do vody. Dokrmíme ještě zlehka pár kuličkami. Pruty mlčí až do odpoledne, kdy se zatáhlo a zvedl se vítr. Za chvíli přichází razantní záběr a po hezkém a dlouhém souboji, kdy jsem viděla krásnou rybu u břehu a modlila se, aby vše dopadlo vítězně, se povedl hezky stavěný lysec, který se nechal zlákat na kuličku B17 s Dumbellskou Magic Fruit. Správná volba, dobré místo, trošku toho štěstí a povedl se. Hezké úspěšné výpravy přeju i vám Míša.

Týna Míková - MIVARDI CZ - Plasty. Sklo. Nedopalky. Žvýkačky. Odpadky.

25. 10. 19 | Kategorie: Praxe | Počet komentářů (0)

Nenápadná slova, která umí v přírodě nadělat pěknou paseku. Jistě jste si všimli nebo alespoň něco málo zaslechli o tématu plastů. Samotná výroba plastů je velkou zátěží pro životní prostředí. Plasty obsahují nebezpečné látky. Obchodní řetězce stahují plastové pytlíky a sáčky. Italie bude žít bez „uchošťourů“ (plastové tyčinky s vatovým polštářkem na čištění uší). V centru jakéhokoliv města jen těžko projdete náměstí, abyste nešlápli na žvýkačku či nedopalek od cigarety. Ano, naše zem je zahlcená plastem a odpadem, který se rozkládá i tisíce let.

Míša Nedělková – Mivardi ČR – Když prší štěstí

24. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Metrologické předpovědi jasno až polojasno, místy slabý déšť jsou každodenním chlebem, a tak nám nezbývá, než si z toho vybrat jak bude a většinou není nikdy tak, jak chceme. Ráno sluníčko a u vody zalezlá pod deštníkem, to prostě nechceš. I přes krátkou jednodenní návštěvu se mi podařilo ulovit pěknou šupinu. Jako nástrahu jsem použila směs turbo pelet a malých 8mm Red halibut peletek. Na háček pouze samotnou bílou pop up Grazy Liver a výsledek po necelých třech hodinách za vytrvalého deště a po úspěšném zdolání je tu. Krásné úlovky i vám Míša.

Lukáš Nedělka – Mivardi ČR – Když padne tma.

22. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Celý den pruty mlčí a v letním počasí se těšíme na příjemné ochlazení ve večerních hodinách. Ustojíme útoky komárů a těšíme se, že s příchodem tmy přijde nějaký ten záběr. Do zakrmeného místa těsně pod břehem, kde jsem průběžně celý den cca po dvou hodinách dokrmoval dvěma hrstmi boilie Natural Concept Játra, nahazuji s příchodem tmy svoji montáž, kde je jedna játrová kulička opatřena česnekovou POP UP a obalená v česnekové pastě. Kolem jedenácté přichází pořádná jízda a po pěkném souboji hezký kapr na podložce. Při focení z něj doslova teklo moje krmení a bylo vidět, že mé zakrmené místo už nějaký čas navštěvuje a stačilo jen použít česnek a vyprovokovat rybu k záběru.

Míša Nedělková – Mivardi ČR – Den poté.

21. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Znáte to, jste na výpravě povede se vám ulovit krásného kapra, kterého by jste ani nečekali a je vám líto od vody odjet. To samé hlodalo při mé vycházce i mě, a tak nešlo jinak a druhý den jsem zpět na místě činu. Počasí jak na houpačce, ale sedím na místě pod deštníkem a čekám, co se bude dít. Zakrmuji cca pul kila kuliček Sea a B17. Odpoledne se ke mně po práci přidává má drahá polovička a jen přijede dostávám parádní jízdu. Na druhém konci pěkná šupina, která mi nedala nic zadarmo. Úspěšnou nástrahou byla kulička B17 s ananasovou popkou. Krásné úspěšné výpravy přeje Míša.

Michal Strnad - Mivardi ČR – První letní večery na rybách

18. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Na přelomu června a července jsem podnikl 6 rychlo akcí na místní přehradu v intervalu asi 5 hodin každý den především ve večerních hodinách. Na většině těchto vycházek mě doprovázela i přítelkyně a pejsek. Při každém příchodu k vodě zakrmuji průměrně 7 kilo partiklu a boilies multi mix zhruba 65 metrů od břehu. Pod háček dávám kuličku Seačka - Natural Concept a na druhou montáž volím ananasovou Dumbellsku.

Lynx - recenze a popis produktu - Jan Prchlík díl.II.

16. 10. 19 | Kategorie: Praxe | Počet komentářů (0)

Moje zkušenost z praxe je vesměs pozitivní. Měl jsem možnost s tímto produktem chytat na velké vzdálenosti až do 900 metrů, kdy jsem ocenil jak jeho váhu, tak výkon. Váha je při poměrně velkém stroji přípustná, kdy 650g není opravdu moc. Převodový poměr je 4,3:1 . Jak při zdolávání tak při stahování na mě působí velice dobrým a hlavně bezporuchovým dojmem. Zejména na řece v jarním období, kdy je třeba sáhnout po těžkých zátěžích, obstál na jedničku.