Kaprařina

David Mach – MIVARDI CZ – Přelidněné Labe

01. 07. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

V pátek už nejdu do školy a vyrážím s kamarádem na třídenní Labskou výpravu. Počasí nevypadá moc slibně, ale už je pozdě něco měnit. Okolo 7 hodiny ranní přijíždíme k prázdné řece a nálada je skvělá. Okolo 10 hodiny už se místa kolem nás plní a odpoledne už je narváno k prasknutí. Máme chuť to zabalit, ale zůstáváme. První noc vypadala slibně, chytil jsem dva kapry! To nám náladu zvedlo. To se bohužel neopakovalo a já následující dvě rána vytáhl B17 skoro nedotčenou. Trošku zklamaní odjíždíme, ale určitě se ještě vrátíme! Škoda, že míst, na která se dá utéct před lidmi, je už pomálu.

Lukáš Nedělka – Mivardi ČR – Krátké výpravy

26. 06. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Podzim je tu a mé výpravy se zkrátili na minimum. Den maximálně dva dny u vody chci vždy zúročit a tak sázím na jistotu. Bolilie Sea a bílá pop up Crazy Liver je pro mě vždy podzimní top nástraha. Tentokrát tomu nebylo jinak a po zavezení svých prutů, kde jsem vždy dokrmil k montáži jen dvě hrsti boiliesu se večer rozjíždí jeden z prutů a na jeho konci parádní šupináč, který neodolal této nástraze. Vše fungovalo jak, mělo a má výprava dopadla na jedničku. Všem rybářům přeji úspěšný lov. Luky

Mise velký Kapr z Vltavské kaskády – Jan Hubka – MIVARDI

20. 06. 20 | Kategorie: Praxe | Počet komentářů (0)

Jen co mi to pracovní nasazení umožnilo, rozhodl jsem se pokusit zrealizovat, splnit další z mých jich dříve vytyčených cílů. Bylo jím ulovení mého prvního velkého kapra na Vltavské kaskádě, kterou jsem historicky nikdy, co se lovu kaprů týče nenavštěvoval, i když zde v posledních letech trávím spustu volného času. Prostě to ve mě muselo uzrát a to se stalo… Vhodnou oblast pro toto období jsem vybíral na Google mapách. Samotné místo k lovu, jsem si našel až při bližším prozkoumání pro mě naprosto neznámé oblasti z lodě rumann boat, kterou jsem se po této velké ploše přepravoval.

Signalizátor M1300 Wireless - nové foto - Bobrman

16. 06. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Plně vybavené bezdrátové hlásiče s funkcí testování dosahu. Nabízejí regulaci hlasitosti, citlivosti a tónu, včetně úplného ztišení hlásiče. Poziční dioda je ovládána manuálně. Přijímač umožňuje nastavení hlasitosti i tónu. Po přidání dalšího hlásiče do sady přijímač správně rozpozná a přiřadí barvu LED diody.

Transportní vozík Premium - NOVINKA 2020 – Jan Zadina

15. 06. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Tento nový model vozíku zaujme určítě spoustu lidí díky své ceně, malím transportním rozměrům a velice rychlému složení (cca 1 minuta). Vozík se skládá z rámu, nápravy s koly a rukojeti. Konstrukce vozíku má na levé i právé straně panty, díky kterým vozík složíte, a nemusíte konstrukci nijak složitě rozebírat. Dále má po obvodu očka, za které se dají uchytit popruhy při přepravě věcí. Na přední části je čelo které se dá samozřejmně sklopit a ještě vysunout o cca 20 cm, tudíš si ještě zvětšíte ložnou plochu která i tak je dost veliká na kompletní rybářskou výbavu.

Týna Kosová – MIVARDI CZ – Chytání pod břehem

10. 06. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Rozhodla jsem se vyjet na krátkou vycházku na ryby. Především jsem chtěla na chvíli vypustit z pracovního shonu, ale také jsem chtěla strávit chvilku volného času se svým manželem. Ten se již nějaký ten den věnuje jednomu místu na řece. Oba končíme dřív v práci, abychom byli u vody co nejdříve. Po příjezdu na nic nečekáme a pruty letí do vody. Tom nahazuje oba pruty dál od břehu a já oba pruty umístila blíže břehu tzv. pod nohy. Díky rychle se svažujícímu břehu, leží montáže cca v třímetrové hloubce, kde se dno již rovná.

Lukáš Nedělka – Mivardi ČR – Síla pelet

04. 06. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Zná to jistě každý rybář. Sedíte u vody a ne a ne donutit rybu k záběru. Vymýšlíte různou strategii a snažíte se vymyslet něco, čím přelstít kapry k aktivitě, aby se zajímali o vaší nástrahu. Kolikrát kombinujeme jen kuličky boilie a často zapomínáme chytat na samotné pelety. Někdy je tato nástraha záchranou celé naší výpravy a u mě tomu nebylo jinak. Po dvou dnech, kdy jsem se nemohl dopracovat k záběru, jsem nastražil na jeden prut Swet Corn pelety a lehce těmito pelatami zakrmil a vyplatilo se. Již hodinu po zakrmení došel krásný kapr. Pelety by neměly chybět v našem vybavení a chytání na ně se vyplatí. Hezké úlovky Luky

Denis Polášek a Vítek Novák - Sezóna 2019

01. 06. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Letošní rok můžeme oba dva považovat za velice úspěšný. Vítek si chytil svůj osobní rekord kapra a já amura. Takže naprostá paráda ! Dařit se začalo již na jaro. Vyrazili jsme na menší vodu, kde jsme pochytali mnoho ryb a jednoho staršího lysce. Po té jsme ještě uskutečnili několik menších výprav. Přišly Velikonoce a s nimi typická výprava na rozlehlou vodu kousek od bydliště. Zde jsme pochytali velké množství ryb. Většina ryb se pohybovala kolem 10kg. Zajímavým úlovkem se stal sumec, s délkou kolem 1metru. Zabral na pop up. Na této výpravě jsme většinu ryb pochytali na boilies Mivardi Rapid Devill Squid v pastě. Krmení jsme využívali celkem málo.

David Mach – MIVARDI CZ – Mrazivé ráno

25. 05. 20 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Předpověď hlásí teploty hodně pod bodem mrazu a já sedím v autě a řítím se na Labe za kamarádem Pafkou. Jsem plný očekávání, protože mě tento zimní lov opravdu láká! Při vybalování bylo ještě teplo, tak to šlo hezky od ruky. Na oba pruty nastražuji ořezanou kuličku B17 naloženou v Griotce. Krmím jen střídmě pár peletami a kuličkami. Na háček ještě napichuji PVA s methodmixem.