Kaprařina

Radek Kalousek - MIVARDI CZ - Orlická jízda

17. 09. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Ahoj všem rybářům a rybářkám, mám za sebou tři krátkodobé vycházky na Orlické přehradě. Místo jsem si vyhledal pomocí loďky a echolotu. Našel jsem si místo 30m od břehu, kde byla hloubka 11,5m. Místo bylo velmi zajímavé, protože na dně byly potopené stromy a velké kameny od staré cesty. Krmil jsem převážně boiliesem a mixem pelet. Na krátkodobé chytání jsem si vybral boilies Natural Concept. Tato kulička mi okouzlila a věřil jsem jí. Po 2 dnech krmení jsem poprvé vyrazil na 6 hodin k vodě. Po hodině přichází první záběr a na konci je nádherný kapr na začátek, kapr měl krásných 12,5 kg. Další záběr nepřišel. Potom jsem zabalil vše a nakrmil jsem si své místo 6kg mixem kuliček.

Ondra Rattay – MIVARDI Junior - Víkend s Naturalem

16. 09. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

V pátek nakládám přepravní vozík Monster a přijíždím na lovné místo. Pomalu vybaluji, místo jsem si rozkrmil boiliesem B17 a SEA Natural koncept. První ryba přichází v 19:30 přišla na SEA s pop up REFLEX 14mm. Kapr, který měl krásných 72 cm. Do půlnoci jsem neudělal další záběr. Druhý den byl celý mrtvý, žádný záběr, tak jsem přikobrovak pár kuliček, další ryby tohoto víkendu přichází asi kolem 7 ráno! Krásný šupináč opět 72cm. Tento víkend se mi líbil a těším se, až vyrazím znovu. ZA MIVARDI PROMO TEAM – ONDŘEJ RATTAY

Přesnočka – Martin Trnka – MIVARDI CZ

13. 09. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Ahoj. Rozhodl jsem se, že si zajedu na jednu noc na moji oblíbenou svazovku. Místo jsem si nějak dopředu nepředkrmoval. V Úterý kolem půl páté odpoledne přijíždím na lovné místo. Jelikož jsem neměl lovné místo předkrmené , tak jsem si ho hned po příjezdu rozkrmil 1kg boilies Ananas N.B.A 24mm. Poté jsem si rozbalil pruty, nachystal nástrahy a pruty jsem ihned poté nahodil do zakrmeného místa. Čtvrt hodinky po náhozu se hlásí záběr. Jednalo se o menšího kapra okolo 60 cm. Kapra jsem pustil a nástrahy opět zaslal do vody. Hodinku poté se mi hlásí další záběr na právy prut na kterém jsem měl mojí oblíbenou B17 s ananasovou po up. Po kratším souboji kapr končí v podběráku. Jednalo se o krásného 6,5 kg lysce. Po tomhle krásném kaprovi už nepřichází do půlnoci záběr. Stahuji pruty a jdu spát. Ve čtyři hodiny vstávám a nahazuji své montáže do krmných míst.

MIVARDI CZ – Eliška Havelková – Pod břehy

12. 09. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Ahoj všem, začaly prázdniny a s nimi i spousta rybářských plánů. Po dvou letech jsem se rozhodla chytat na malém a dost zabahněném svazovém rybníku. Konečně mám s sebou poprvé u vody Natural Concept příchuti ananas+N.BA. a musím říct, že to inovované boilie předčilo moje očekávání! Krmila jsem peletami EASY CATCH ananas a Red halibut. První den, hned co jsme s kamarády rozbalili pruty a nahodili je, přicházely okamžitě razantní záběry, to ale neplatilo stále, druhý den mi přišli jen dva kapři, tak jsem ubrala na krmení. Třetí den se ryby vrátily na moje krmné místo a cívky se začaly opět roztáčet. Mnoho úspěchů u vody přeje za MIVARDI Eliška.

NOVÁ PRACOVNÍ POZICE V MIVARDI !

10. 09. 19 | Kategorie: Praxe | Počet komentářů (0)

HLEDÁŠ PRÁCI SNŮ: Značka Mivardi hledá posilu pro práci na vývoji produktů. Jedná se o finalizaci vzhledu produktů, design obalů a produktovou dokumentaci s možným přesahem do návrhu a realizace PR materiálů pro podporu prodeje. Firma MIVARDI roste a zde můžeš realizovat i své vlastní nápady a myšlenky! Zapojit se do firmy, která v Evropě stále posiluje! Čeká tě špičkový kolektiv a bezva parta lidí, co se značkou spojili svůj život! TEAM MIVARDI.

Týdenní výprava pod širákem – Martin Trnka – MIVARDI CZ

10. 09. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Ahoj. V horkých letních dnech jsem se vydal s mým dobrým kamarádem na týdenní výpravu na naši oblíbenou svazovku. Přijeli jsme na místo, rozbalili pruty a poté jsme si proházeli markerem lovné místo, abychom našli nějaké zajímavé místo ve vodě. Našli jsme si místo, kde to šlo z krásných dvou metrů na čtyři metry. Ihned jsme tam nakobrovali několik hrstí boiliesu B17 Natural Concept. Když jsme měli místo zakrmené, tak jsme tam nahodili své montáže. Na jeden prut jsem zvolil boilies B17 Natural Concept s pop up Ananas N.B.A a na druhý prut jsem zvolil boilies Vyzutý Tonda s pop up Devil Squid. Po pár hodinách se dostavil první záběr, ale od malé ryby. Montáž nahazuji zpět a čekám dále. Celý večer až do půl noci jsme neměli vůbec žádný záběr. Pruty jsme stáhli z vody a všichni šli spát.

Junioři MIVARDI Team mají letos výtečné výsledky - David Mach

09. 09. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Parádních výsledků dosahují letos mladí rybáři z našeho Promo team CZ. Po obrovském šupináči Jaroslava Tošnera, krásných úlovcích Elišky Havelkové se o slovo přihlásil velký talent David Mach. Má svůj osobitý styl, opravdu návrat k přírodě a vycházky jen s lehátkem! Radost naše mladé rybáře sledovat!

Nevydařený start – Ondra Pokorný – MIVARDI CZ

06. 09. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Své lovné místo jsem si poctivě nějakou tu dobu předkrmoval, ale jelikož jsem během příjezdu zjistil, že už je obsazené, byl jsem nucen vydat se jinam. Pozici, kterou jsem si vybrala, byla v zatáčce, kde voda vyhloubila koryto řeky a nacházela se zde hloubka kolem 5 metrů. Na danou hloubku jsem položil obě montáže a zasypal je třemi kily boilie B17. Pod háček jsem nic nevymýšlel a osadil obě udice boiliem B17 s Reflexní pop-up Česnek. Po dobu tří dnů jsem na místo dojížděl s touhou vytáhnou pěknou rybu. Poslední den se mi to povedlo a mohl jsem se radovat z krásného tmavého šupináče. Neříká se nadarmo, že vytrvalost se vyplácí. Za Mivardi tým Ondra Pokorný

Nevítané počasí – Ondra Pokorný – MIVARDI CZ

05. 09. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Co se této výpravy týče, počasí do karet moc nehrálo a já se k vodě dostával minimálně. Když už to konečně vypadalo, že budu moc vyjet, nehodlal jsem nechat nic náhodě a místo jsem si jezdil předem prokrmit. Krmnou dávku, kterou jsem používal se skládá ze dvou kila boilie, Monster Crab/Crazy Liver. Bohužel kvůli nepříznivému počasí ryby vůbec nereagovali a já byl rád za každý záběr. Za celé dva dny, kdy jsem dojížděl k vodě se mi povedli jen dva záběry, ale zase ty ryby za to stáli. Trochu doufám, že počasí se pro příště umoudří a pro mě tak vzniknou lepší vyhlídky na vodu. Tak zase někdy, Za Mivardi tým Ondra Pokorný