Diskuzní fórum - Připomínky k e-shopu

Připomínky k e-shopu

Pro udělení hlasu musíte mít v prohlížeči povolené cookies

: *

: *

Vložením fotografie souhlasíte s jejím zveřejněním na Mivardi.cz
Položky označené * jsou povinné

Reagovat | ( +32 ) Mivardi | 31.5.2018, 12:07

Reakce na Stanislav švařiček: Dobrý den, konkrétně tady ta verze lodičky je na cestě - předpokládaná dostupnost je do 14 dní. S pozdravem Tým Mivardi

Reagovat | ( +19 ) Stanislav švařiček | 31.5.2018, 10:53

Reakce na Mivardi: Jedna se o loďku carp scout li ion 20

Reagovat | ( +23 ) Mivardi | 31.5.2018, 07:25

Reakce na STANISLAV ŠVAŘÍČEK: Dobrý den, ve vašem dotazu nespecifikujete, o jakou verzi lodičky máze zájem. Některé z nabízených lodiček jsou na cestě a již brzy je budeme naskladňovat. S pozdravem Tým Mivardi

Reagovat | ( +14 ) STANISLAV ŠVAŘÍČEK | 30.5.2018, 17:58

Dobry den chci se zeptat kdy budou k dostani zavažeci lodičky děkuji.

Reagovat | ( +55 ) Tom 81 | 12.2.2018, 15:10

Váženi Mivárdˇáci mockrát děkuji za vysvětlení a kladné vyřízení mého dotazu.Vše u vás funguje na jedničku ale hlavně se mi líbí váš OCHOTNÝ PŘÍSTUP . Ještě jednou moc díky. Tom

Reagovat | ( +58 ) Mivardi | 12.2.2018, 08:06

Reakce na Tom 81: Dobrý den, můžete nám na email web@mivardi.cz poslat email, pod kterým jste registrován v našem e-shopu, abychom slevy na vašem zákaznickém účtu mohli ověřit? S pozdravem Tým Mivardi

Reagovat | ( +53 ) Tom 81 | 11.2.2018, 19:37

Dobrý den,
měl bych dotaz, který se týká M-CARP CLUBU. Dle mých objednávek dosahuji na členství a slevy gold ale po shlédnutí "mých slev" mám stále základní členství a slevy. Prosím info jak to je ve skutečnosti?

Reagovat | ( +81 ) Mivardi | 17.7.2017, 09:08

Reakce na Bary: Dobrý den, dovolujeme si odkázat se zde na naše obchodní podmínky: Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a bezproblémové převzetí potvrdit svým podpisem na dodacím listě dopravce. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, zejména porušení obalů nasvědčujících neoprávněnému vniknutí do zásilky, porušení špatným zacházením se zásilkou, nesouhlasícím počtu balíků a jiných nesrovnalostí, doporučujeme kupujícímu takovou zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít. Na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.
Pošlete nám prosím na náš email web@mivardi.cz číslo vaší objednávky. S pozdravem Tým Mivardi

Reagovat | ( +84 ) Bary | 15.7.2017, 09:12

Dobrý den, chtěl bych se zeptat kde jsem udělal chybu. Při objednávce zboží mi byl nabídnut dárek. Ještě jsem kvůli tomu navyšoval objednávku. Zboží dorazilo v pořádku přesto, že byl balík poškozen. Balení však vybraný dárek neobsahovalo. Děkuji za vysvětlení.

Reagovat | ( +41 ) Bary | 15.7.2017, 09:12

Dobrý den, chtěl bych se zeptat kde jsem udělal chybu. Při objednávce zboží mi byl nabídnut dárek. Ještě jsem kvůli tomu navyšoval objednávku. Zboží dorazilo v pořádku přesto, že byl balík poškozen. Balení však vybraný dárek neobsahovalo. Děkuji za vysvětlení.

zavřít
ukázat

Kde to žije

Přihlášení / Registrace