Reportáže

Počasí jak na houpačce - Milan Vozaf - MIVARDI CZ

25. 02. 21 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

V den příjezdu k vodě bylo počasí na tričko. Během noci se začalo měnit ,rapidně se ochladilo a začalo pršet. Střídal se déšť, slunce vítr a mlha která by se dala krájet a ustupovala až někdy kolem oběda, takové klasické podzimní počasí. I když se počasí měnilo co chvíle tak o záběry nebyla nouze. V pravé poledne dostávám opatrný záběr, po zaseknuti jsem myslel že už jsem narazil na tu pravou rybu, která si pořád brala.

Labský veterán - Ondra Pokorný - MIVARDI CZ

20. 02. 21 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Následující den se zas a znova vracím k vodě. Vše je stejné, nic neměním a pruty jsou ve vodě už v sedm večer. Necelé dvě hodiny vyčkávání uplynuly a navijáky mi ohlásili jízdu. V momentě, kdy jsem pozvednul prut, silný tlak a tíha z druhého konce prutu mi projela rukama. Tahle střela se rozhodla, že mi to nedá jen tak zadarmo. Kroutila se a snažila utéct, ale nakonec jsem byl vítězem já. Když jsem ji vytáhl a nakoukl do podběráku, v záři měsíčního světla se leskl mohutný labský veterán, který se chytil na kuličku Sea.

Jan Jílek – MIVARDI CZ – Záběry v bouřce

15. 02. 21 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Zdravím všechny slušné rybáře, v polovině srpna jsem se s kamarádem vydal na 10-denní výpravu na nedalekou svazovou vodu, na které jsem několik let nechytal. Hned po příjezdu začala bouřka, která mě provázela 4 dny lovu a byly to také jediné dny, kdy jsem udělal záběr. První den jsem se záběru nedočkal, tak jsem si jen mapoval dno a místa, kde budu chytat. Nakrmil jsem mixem Kapřího Guláše a Ananasu v průměrech 20 a 24 mm.

Zpět u vody - Ondra Pokorný - MIVARDI CZ

10. 02. 21 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Neuběhl ani týden od mé vydařené rybačky a já se zase usadil u řeky. Díky vydatnému dešti se průtok opět zvedl. I přes nepřízeň vlivů, vytvořenými elektrárnami, které jedou letos na plné obrátky a neustále hýbají vodou, tak musím uznat, že se mi dařilo. Během krátké akce se mi podařila jedna slušnější ryba a i zde mi nejlépe zafungovala jedna kulička na dno o velikosti 24mm. Jako krmení používám Sea a Kraba v poměru 1:3. Pokud to funguje, nevidím důvod proč to měnit. A co vy, co nejvíce zabírá vám?

Jan Jílek – MIVARDI CZ – Taška CamoCODE Large

05. 02. 21 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Jedná se o velice kvalitně provedenou kaprařskou tašku z nepromokavého materiálu. Díky velikému prostoru je skvělá jak na krátké vycházky, protože do ní jste schopni dát veškeré potřebné věci na krátký i dlouhodobý lov... Například se do hlavní komory velikosti 55x25x30 cm se vlezou 3 malé kyblíky a nahoře je ještě plno místa např. na skládací vědro, pouzdro na olova, bižuterii, návazce atd… Přední kapsa o rozměrech 40x25x8 cm je dostatečně veliká na kufřík s pípáky a swingery. Do bočních kapes o velikosti 25x20x8 cm se vlezou např. nástrahy, pláštěnka, repelenty, elektronika…

Co nejvíce – Michal Novotný – MIVARDI CZ

30. 01. 21 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Na nějakou chvíli jsem na kapry zanevřel a pokoušel se na našich revírech pronásledovat dravce. Ale jak už to tak bývá, začaly mě „svrbět“ ruce a já opět vyrazil na lov naší nejoblíbenější ryby. Cíl byl jasný, udělat co nejvíce záběrů a pořádně si to užít. Tomu se podřídila i taktika. Oba pruty silně rozkrmit vnadícím mixem pelet Rapid Multi Mix a k tomu boilie Crazy Liver. Nástraha pod háčkem byla doplněna o bílou plovku stejné příchutě. Tato kombinace fungovala skoro okamžitě. Krásné počasí a parádní úlovky nás provázely po celé tři dny naší výpravy.

Když není přáno – MIVARDI CZ – Michal Ludvík

25. 01. 21 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Zdravím všechny, co mají rádi rybolov. Blížil se konec výpravy a já z toho ještě něco chtěl vytěžit. Jak už jsem psal v předešlých zprávách, že jsem se dostal na rybu a zdravý rozum říkal makej, když teď ryba žere. Nebudu rozepisovat kolik kaprů a amurů jsme s Vlaďkou ulovili, ale za zmínku stojí kapři 20 kg+ a jeden 25 kg+. Když to všechno shrnu, tak týden na nové vodě dopadl na výbornou, když jsem si uvědomil, že se nacházíme s Vlaďkou na nové vodě ani by mě nenapadlo, že budeme odjíždět se čtyřmi úlovky 20kg +.

Nakopnutí zpět do sedla – Ondra Pokorný – MIVARDI CZ

20. 01. 21 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Díky velmi produktivní výpravě, kterou jsem zakončil krásnou rybou. Mě tato ryba nakopla zpět do sedla a já znovu vyrážím k vodě, ale jen na krátké akce, které trvají maximálně 12 hodin. Abych si zvýšil své šance, tak vyrážím na místa, které dobře znám a už nějaký záběr na onen místě jsem udělal. K vodě se dostávám kolem sedmé hodiny a první do vody letějí pruty. Průtok se trošku zvedl, ale to vůbec nevadí, na tom to místě je lepší, když to více teče ryby se tu poté skovávají. Netrvalo to dlouho a během půl hodinky dostávám jízdu, ale bohužel po pár metrech se kapr vyhákl.

Ranní kolotoč – Ondra Pokorný – MIVARDI CZ

15. 01. 21 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Jak jsem již zmiňoval, ranní druhý den se to pěkně roztočilo a já dělal každou hodinu záběr, vše to byli ryby kolem 8kg, ale jedna větší se tam zamotala. Dlouhý lysec, který byl největší ze všech ranních záběrů. Po měsíčním půstu to byla super chytačka a určitě se na dané místo vrátím. Za Mivardi tým Ondra Pokorný