Reportáže

ONDŘEJ TÝČ - MIVARDI CZ - LABSKÁ SHOW - Starý lysec

10. 12. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Rozhodl jsem se, že jdu na velkýho. Tenhle den mi nešlo o počet ryb ale chtěl jsem vysedět toho pravého. Nastražuji Natural Concept Sea 2x24mm cca 4 cm od háčku na oba pruty klasicky přidávám pva a nahazuji na krmená a rozjetá místa. Nic se neděje ale říkám si, to je dobře zachovávám klid a čekám po cca 4 hodinách lovu přichází razantní záběr naviják zaseknutý o hlásič a zdolávaní začíná, bohužel ryba se mi po chvíli rozjíždí zpět do stromu od kterého zabrala a tam náš boj také končí znovu rychle navazuji svou sestavu a posílám ji na místo určení.

MIVARDI CZ – Eliška Havelková – Za pět minut dvanáct!

05. 12. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Ahoj všem, začátkem září každým rokem vyrážíme na tři noci k vodě. Přibližně v pět hodin odpoledne přijíždíme na místo. Navázala jsem si pruty a udělala návazce, první den mi pomohl Honza Prchlík se zavážkou prutů a taktikou. Na místě pokládání montáží byla hloubka okolo pěti metrů. Přes noc jsem neudělala ani jeden záběr a následující den taky ne. Půl noc se rychle blížila a mě se konečně rozeběhla cívka. Kapr si sebral dvě 20mm koule B17ky. Složení návazce mám úplně jednoduché – háček AS velikosti 5 a šňůrka skinline 15lb. Mnoho úspěchů u vody přeje za MIVARDI Eliška.

ONDŘEJ TÝČ - MIVARDI CZ - LABSKÁ SHOW - DOUBLE

02. 12. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Jak už je zvykem, když mám volno je sedmá hodina ranní a já už rozbaluji pruty na svém nakrmením fleku. Dnes nic netrvá dlouho deset minut od nahození se mi roztáčí první cívka zvedám prut a v tom jede i ta druhá. Po potěžkání ryb na obou prutech si nechávám ten první s tím že tahle ryba vypadala větší za nedlouho podebírám šupíka a spěchám pro druhý prut PECKA háček M-point WG DRŽÍ JAK MÁ a kapr je pořád na prutě, po vcelku krátkém bojí navádím k prvnímu kaprovy do sítě podběráku i toho druhého který je překvapivě o poznání větší.

MIVARDI CZ – Eliška Havelková – Osobák

27. 11. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Ahoj všem, po prvním rozjezdu jsem krmné místo proházela pěti kily pelet red halibut ve 20ti mm, ryby jsem stáhla a snažila se je udržet, na oba pruty přendávám dvě koule B17ky. Odpoledne, po dešti přichází jízda. Měla jsem obrovskou radost, ale zároveň i strach, že o rybu přijdu, v životě jsem na prutu necítila větší tlak. Po dvaceti minutách přetahování končí téměř metrový kapr na podložce! Před nocí naposledy zavážím a čekám na další záběr. Chvíli před dvanáctou přichází padák, nesekla jsem. Přibližně za tři minuty se rozjíždí druhý prut, ale kapr mi přeřízl vlasec. Po deseti minutách zasekávám i padák, jelikož bylo před půl nocí a za chvíli bych stahovala. Prut mám ohnutý do oblouku, vběhla jsem do vody a v husté tmě snažila zdolat pěknou rybu. Kousek od břehu se mi vlasec opět přeřízl a já mohla jít spát. Mnoho úspěchů u vody přeje za MIVARDI Eliška.

Jan Petržilka – Mivardi CZ – Týden za čarou

25. 11. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Ahoj všem příznivcům značky Mivardi ! Svou další týdenní výpravu jsme se s Taťkou rozhodli udělat za hranice naší republiky na zahraniční svazovou vodu. Po příjezdu nás přivítaly tropy 37 °C +, což moc velkou aktivitu ryb nenaznačovalo a také se to potvrdilo. Po téměř 12 hodinové cestě jsem toho měl plné zuby a rybařině jsem se věnoval na plno, až následující den. Markerem jsem si našel dvě lovná místa, jedno na 70 m a druhé na 110 m.

Jan Zadina – MIVARDI CZ – Se synem na rybách.

21. 11. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Nedávno jsem se vrátil z týdenní rodinné výpravy kde to dopadlo celkem dobře. Dali jsme si doma dva dny oddech, a pak jsme opět vyrazili společně na pár hodin k mé oblíbené svazové vodě. Tentokrát jsem se rozhodl pro změnu. Vzal jsem sebou krátké proutky Stalker FC, Method mix Champion a Pop Up Reflex Scherry. Tuhle sestavu měl tentokrát na starost synátor, protože mi už několikrát říkal že by chtěl chytat taky kapry, tak proč to nezkusit. Zakrmil jsem mu kousek od břehu method mixem, nahodil malou 12mm plovku a to bylo jediné s čím jsem mu pomohl, zbytek už byl jen na něm a na rybách jestli budou spolupracovat.

První výzva – Denis Polášek a Vítek Novák – MIVARDI CZ

19. 11. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Něco jsme chtěli zkusit jinak, a tak jsme si řekli, že si vodu a krmení nevybereme my, ale že rozhodne osud. Vylosovali jsme si menší zabahněnou vodu, na které jsme chytali sotva dvakrát v životě. Jako krmení nám osud přidělil boilies Sea. Za cíl jsme si dali kapra 10+. Přijeli jsme večer, rychle nahodili a bivak rozbalili již za tmy. Hodinu a půl po náhozu dostávám záběr a v podložce končí kapr s váhou 13,6 kg. No úžasné ! Ráno zdolávám další, trochu menší rybu. Vítek je delší dobu bez záběru, ale druhý večer se mu prut také rozjíždí.

Lumír Kretek - Nizozemsko - Zajímavý úlovek!

14. 11. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Neděle, hned po ránu přišel tento parádní exemplář kapra, není to tu náhoda, ryby jsou zde geneticky opravdu zajímavé! Dají se zde ulovit poklady. To už jsem měl ale na háčku HARD BALLS, neboť toho dne byl atak bílé ryby silný. Celkem velký bojovník a parádní soupeř! Měl jsem obrovskou radost, když kapr obýval moji novou podložku Proffesional na rychlé vycházky. Tak zase někdy příště z Holandska! Lumka

Lukáš Nedělka – Mivardi ČR - Rychlá akce

12. 11. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Po práci domů, sebrat pruty a pár nejnutnějších věcí a už abych byl u vody. Krátkou vycházku k vodě jsem se snažil využít na maximum, a tak jsem zvolil rychlé krmení, které ihned pracuje. Cornové pelety a boilie ananas bylo to pravé. Raketou jsem naházel cca kilo pelet v blízkosti potopeného stromu na protějším břehu a nastřílel cca pul kila kuliček ananasu. Po dvou hodinách se ozval hlásič a na konci nádherně stavěný kapr ve skvělé kondici. Krmení fungovalo na jedničku a do večera jsem udělal ještě tři záběry od menších ryb. Super rychlovka u vody, jak se patří. Luky.