Reportáže

Lukáš Nedělka – Mivardi ČR – Když padne tma.

22. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Celý den pruty mlčí a v letním počasí se těšíme na příjemné ochlazení ve večerních hodinách. Ustojíme útoky komárů a těšíme se, že s příchodem tmy přijde nějaký ten záběr. Do zakrmeného místa těsně pod břehem, kde jsem průběžně celý den cca po dvou hodinách dokrmoval dvěma hrstmi boilie Natural Concept Játra, nahazuji s příchodem tmy svoji montáž, kde je jedna játrová kulička opatřena česnekovou POP UP a obalená v česnekové pastě. Kolem jedenácté přichází pořádná jízda a po pěkném souboji hezký kapr na podložce. Při focení z něj doslova teklo moje krmení a bylo vidět, že mé zakrmené místo už nějaký čas navštěvuje a stačilo jen použít česnek a vyprovokovat rybu k záběru.

Míša Nedělková – Mivardi ČR – Den poté.

21. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Znáte to, jste na výpravě povede se vám ulovit krásného kapra, kterého by jste ani nečekali a je vám líto od vody odjet. To samé hlodalo při mé vycházce i mě, a tak nešlo jinak a druhý den jsem zpět na místě činu. Počasí jak na houpačce, ale sedím na místě pod deštníkem a čekám, co se bude dít. Zakrmuji cca pul kila kuliček Sea a B17. Odpoledne se ke mně po práci přidává má drahá polovička a jen přijede dostávám parádní jízdu. Na druhém konci pěkná šupina, která mi nedala nic zadarmo. Úspěšnou nástrahou byla kulička B17 s ananasovou popkou. Krásné úspěšné výpravy přeje Míša.

Michal Strnad - Mivardi ČR – První letní večery na rybách

18. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Na přelomu června a července jsem podnikl 6 rychlo akcí na místní přehradu v intervalu asi 5 hodin každý den především ve večerních hodinách. Na většině těchto vycházek mě doprovázela i přítelkyně a pejsek. Při každém příchodu k vodě zakrmuji průměrně 7 kilo partiklu a boilies multi mix zhruba 65 metrů od břehu. Pod háček dávám kuličku Seačka - Natural Concept a na druhou montáž volím ananasovou Dumbellsku.

Léto s Natural Conceptem - Tomáš Veselý - MIVARDI CZ

15. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Jako každý rok to v letních měsících není na řece s kaprama žádná sláva… Proto byly mé výpravy k vodě poněkud krátké. Lovu jsem se věnoval pouze v noci a brzy z rána. Kvůli nedostatku kyslíku ve vodě jsem volil místa typu jeziště a přítoky menších řek, kde jsem předpokládal, že by se ryba mohla zdržovat. A taky tomu tak bylo. Podařilo se mi chytit několik krásných kaprů, ale i několik sumců. Nebyli to žádní obři, ale i přesto mě aktivita ryb příjemně překvapila. Jako nástrahu jsem zvolil Boilie řady Champion Platinum a to konkrétně N.C. Crazy Liver, Sea a B17, převážně ve 24mm velikosti. Všem přeji krásně strávený čas u vody, pohodu a hodně záběrů. Za Mivardi Promo Team CZ Tomáš Veselý

Když si frčíš - Bobrman - MIVARDI CZ

14. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

A já si prostě s 2x24mm SEA frčel. Na mě sice neskutečně daleko od háčku, ale fungovalo to parádně! Tuto rybu, je pro mě skvost, jsem již dvakrát ulovil, toto je třetí naše setkání a vždy ji rád vidím, je to unikátně stavěná ryba. teď sice hodně ztratila, ale věřím, že do podzimu hodně dožene. Dala nové ,,korkové" G50tce pěkně zabrat! Ač většinou lovím sám, s touhle partičkou je to vždycky parádní zážitek! Úspěšný lov Vám všem! Pavel Bobrman Vohralík

Krásný koženáč - Bobrman - MIVARDI CZ

11. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Někdy se zadaří, ale stojí to trochu námahy. Na místě s předkrmeným partiklem nebylo o záběry nouze. Doma jsem si připravil montáže na jednu kuličku 20mm SEA. Ale menší kapři si řekli, že se jim moje místo prostě líbí. Nadešel čas řešit věc radikálně a šla tam 2x24mm a to v na mě opravdu velké vzdálenosti od háčku! Tento krásný koženáč byl sladkou odměnou! Všem krásné dny a hodně úspěchů! Pavel ,,Bobrman" Vohralík

Tropy – Michal Novotný – MIVARDI CZ

09. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Slunce je vysoko a vší silou se opírá do kamenné hráze, na které trávím svoji víkendovou výpravu. Teplo je opravdu šílené a všechno živé včetně mě hledá alespoň kousek stínu, kterého je zde poskrovnu. Taktika pro tuto výpravu byla jasná. Na jeden prut nasadit atraktivní nástrahu s větším množstvím krmení a odchytávat co nejvíce ryb a na druhý se pokusit udělat nějaký lepší úlovek. V prvním případě padla volba na boilie Kapří guláš s reflexní plovkou Cherry, to vše zabalené do pasty ProActive Kapří guláš. Tuto kombinaci jsem podpořil větším množstvím pelet Easy Catch, Sweet Corn a Rapid turbo. V podmínkách které panovaly fungovala tato volba perfektně a dávala velké množství ryb od těch menších, až po řekněme střední velikost. Druhou montáž zdobila kulička B17ky ve velikosti 24mm doplněná o plovku stejné příchutě.

Rychlovka – Michal Novotný – MIVARDI CZ

07. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Je pátek a já už v práci střádám plán, jak se aspoň na chvíli dostat k vodě. Bohužel mám druhý den nevyhnutelné povinnosti a tak se na ryby podívám maximálně na 12 hodin a protože je to pořád lepší než nic, tak ani chvilku neváhám a připojuji se ke kolegům, kteří míří na víkendovou výpravu na naše moravské moře. Díky kamarádům můžu vyrazit opravdu na lehko jen s pruty, batohem a lehátkem a vše ostatní si od nich případně půjčit. K vodě se dostávám až na večer a co nejrychleji vyvážím. S místem si příliš hlavu nelámu a montáže pokládám na tvrdší dno, které ale jinak není nějak zajímavé. Věřím svému krmení které se skládá z boilie SEA Natural Concept a mixu Rapid Classic a Red Halibut pelet , to vše zalito Aminoliquidem. Past sklapla těsně po východu slunce a já podebírám krásného lysce. Balím pruty a spokojený vyrážím na cestu k domovu. Mějte se fajn a ať se daří ne jen u vody.

Deni Šafářová - MIVARDI CZ – NOVÁ VODA & NATURAL CONCEPT

04. 10. 19 | Kategorie: Reportáže | Počet komentářů (0)

Léto je pro mě obdobím, které striktně věnuji svým čtyřnohým kamarádům, jelikož máme závodní sezónu v plném proudu. Jenže když pracujete ve firmě, kde se to rybáři, krmením a zprávami od vody jen hemží, tak se to nedá jen tak vydržet a musela jsem udělat výjimku :-) Vyrazila jsem na pár hodin na novou vodu, s kolegy z týmu, a čekalo mě opravdu milé překvapení, jelikož se mi povedl hezký kousek. Klasický záběr, kdy už se člověk chystá k odchodu a v tom to pípne! V pěkném letním dešti jsem si užila parádní zdolávačku šupináče, kdy se mi zase kolena třásla strachy, když jsme se navzájem vodili při břehu. Kapr zabral na 24mm kouli Sea, v prostoru, kde jsem zakrmila totožnou příchutí. Přeji Vám krásné dny u vody. Déňa