Brněnská výstava Rybaření 2007 14. – 18. března

Zpět na Reportáže
30. 7. 2012 - Pořadatelé letos spojili hned několik tematických výstav a v osmi pavilonech si tak návštěvníci mohli nakoupit a prohlédnout Mezinárodní veletrh bydlení MOBITEX, Mezinárodní veletrh potřeb pro dítě PRODÍTĚ, Mezinárodní výstavu modelů a potřeb pro modeláře MODELY a Mezinárodní veletrh rybářských potřeb – RYBAŘENÍ 2007.
3926.jpg

Pořadatelé letos spojili hned několik tematických výstav a v osmi pavilonech si tak návštěvníci mohli nakoupit a prohlédnout Mezinárodní veletrh bydlení MOBITEX, Mezinárodní veletrh potřeb pro dítě PRODÍTĚ, Mezinárodní výstavu modelů a potřeb pro modeláře MODELY a Mezinárodní veletrh rybářských potřeb – RYBAŘENÍ 2007.

Statistici počítali s předběžnou účastí 60000 platících návštěvníků a podle předběžné závěrečné zprávy vystavovalo 440 firem z 19 zemí na 22594 m2, z čehož Rybaření zaujímalo plochu 2749 m2 pro 97 firem.

foto

Sice jsem to neměl čas spočítat, ale určitě z 97 vystavovatelů Rybaření 2007 bylo minimálně 30 firem, kteří neměli s rybařinou mnoho společného, pokud ovšem nedojdeme k logickému závěru, že ryba se před smažením musí okořenit a tudíž prodejce koření vlastně taky na výstavu rybařiny patří, a nebo například když si jdeme v noci lehnout „po rybách", přikryjeme se přikrývkou z vlny a tudíž i prodejce přikrývek na tuto výstavu patří a nebo ještě jeden příklad, urazíme si očko u prutu a přilepíme ho lepidlem, které „zaručeně drží" a tak i prodejce lepidel sem patří.
Oproti loňské výstavě se mi zdá, že se zmenšila vystavovací plocha, přišlo méně návštěvníků, přibylo více vystavovatelů, kteří neměli s rybařinou nic společného, ale zdražil se pronájem za výstavní plochu, zdražilo se parkovné, (vstupné nevím, protože jsem byl pracovně), a zdražilo se jídlo.

Majitelé firmy Mivardi Miroslav Melcher a Václav Freylich v rozhovoru s Jakubem Vágnerem

foto


Co se týká rybařiny jako takové, většina firem se chtěla „blýsknout a vytáhnout" před ostatními a tak nasadili těžké zbraně a vystavili svoje nejnovější a nejtajnější novinky. Ke škodě zákazníka byly často k dispozici jen v omezeném množství a tak se prodávaly zejména věci s neuvěřitelnými slevami, díky kterým většina firem vyprodala tzv. ležáky.
Jako již tradičně převažovala kaprařina všeho druhu od prutů, navijáků až po stany, bivaky a tripody.

foto


Fenomén dnešní doby, zvaný feeder, byl k mému překvapení hodně opomíjen a tak na tom vydělaly firmy, které mají kompletní feederový program.
Plavaná oproti minulému roku ustoupila trošku do pozadí a moucha nebylo skoro vidět.
Největší stánek na veletrhu měla firma MIVARDI. Byl ze všech stran nepřehlédnutelný a byly zde k vidění veškeré novinky na rok 2007, kterých bylo kolem tří stovek! Úspěch těchto výrobků dokazoval lidmi neustále obložený stánek. Když jste ve veletržní hale potkali rybáře nesoucí pruty, většinou byly právě značky Mivardi.

foto

V akváriu byly k vidění i různé druhy ryb.

foto

Již tradiční kolo štěstí firmy Mivardi

foto

Stánek "šimana"

foto

To dělo se mi prostě líbí...

foto

 

Diskuze k článku

Pro přidání příspěvku do diskuze je třeba být přihlášen.